JellyPages.com

Friday 16 December 2011

Buat Kamu

Hancur hati bila dapat tahu kebenaran
Kepercayaan selama nie kau ragut begitu sja
Tanpa kau sedar rasa hati ini
Aku mengharapkan agar kau menginsafi dosa-dosa semalam
tapi ternyta aku silap menduga..


Kau masih di posisi yg sama
Walaupun kau tau ttg hakikat
tapi kau butakan mata dan bodohkan diri 
Aku mohon agar kau sedar
Aku mohon agar kau kembali kejalanNYA..
Aku rayu agar kau ingat pesan mak ayah

dan buat kau hawa..
Cukupla menyakiti hati org lain..
Jgn tanya orang lain sapa diri kau sebenar
Tny diri sendiri krn kau lbh kenal siapa kau sebenar.
Cermin diri ingat balik perkara yg terlalu byk kau buat sepanjang hidup kau
didepan kau suci tapi dblkg kau duri


Hati ini semakin membenci
Semakin jemu dgn byk penipuan
Jiwa nie membengkak
dgn perbuatan yg tdk dpt dimaafkan
jgn terlalu rendahkan diri dan maruah
Cukup aku buat yg terbaik
sehabis mungkin
hinggakan aku cukup tdk bermaya
utk lakukan utk sekian kalinya
cuma DIA yg TAHU
dan kamu lebih tahu menilai



*..kamu tlah membunuhku...teruskan hdup jgn pena sebut namaku.. urusan d dunia blum selesai...~















0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...