JellyPages.com

Thursday 12 January 2012

9 Jan 2012

Pada 9 Januari 2012
Hari yg cukup aku hargai
Pertemuan antara aku dgn seorang wanita
memberikan seribu erti buatku...

Pada awalnya mmg rasa kekok
Tp seyes dia seorg yg sgt peramah
dan dia sgt sweet dan cumill..=')
Dialah yang byk membantu aku selama nie

Hati rasa ingin menangis
Bila tahu byk kebenaran
YA ALLAH, andainya semua itu benar
sungguh aku mengharapkan kebenaran
dan kesedaran buat si dia

Penjelasan demi penjelasan
umpama belati yang menusuk hati
hati terlalu pedih utk menerima
rasa ingin melindungi 
tapi apakan dayaku..
aku sda tdk diperlukan
utk apa aku msh memikirkan hati org lain
sdgkan aku sda byk terluka


Kalaula ianya benar
aku mengharapkan yang Maha Adil
yang menentukan
aku tdk mempunyai kuasa ajaib
dan aku tlah berjanji tdk akan muncul lagi
cukupla aku mendoakan
hati ini sukar utk memaafkan
cuma rasa hati yang memedihkan


Buat kak isz tq soo much
terlalu byk membantu dan memahami
dan tlah cuba yg terbaik
tma ksh kak..
hanya doa yg boleh kita titipkan
buat si dia... 
* knp manusia terlalu mudah melupakan kisah silam dan terlalu mudah utk hancurkan hati insan lain....?




1 comments:

Anonymous said...

dala pit..lelaki patut berlaku adil. jgn terima lelaki yg menyentuh perempuan lain! plz my dear.stop nangis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...