JellyPages.com

Thursday 23 May 2013

smester 7 - DONE !!


alhamdulillah...
exam da habis... result tdk tentu lagi... tawakal dan beserah saja la kan..
cepat sangat masa berlalu.. pejam celik ja da abis semester 7 nie
alhamdulillah semua dugaan semester ni dpt jugak aku hadapi dgn tenang dan sabar
=') aku berharap sgt semester depan lagi baik dan dapat aku jalani dgn tabah
pastu dapat segulung ijazah "first cluz"..
.. insyaALLAH..
sekarang aku da stat packing untuk balik kampung.. yipiiii

aku kan da semester akhir so aku kemas semua barang yang aku tak pakai
aku siap pack kemas-kemas lagi  specially baju
sbbnyaa aku nk derma dekat orang lain.. byk kut ble jual dkt pasar malam lg..;p
utk bawa balik rumah sikit sja sbb badan aku tidak besar mana pon utk angkat semua brg tu..
isk..isk.. =(


so. MH 3051 tunggu saya okey kita fly bersama...='D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...