JellyPages.com

Saturday 2 July 2011

Dari seorg sahabat buat saya...=')

on friday,
having pillow talk with friend of mine.
through her story,
I didn't noticed that my tears falling too
______________________________________________________
yes..
now she's trying to get that strength
a strength to get a new life
a strength to make her daily life continuously happy
like nothing happened!
dear friend,
yup! and indeed.
aku pernah merasa perkara yang sama seperti kau.
tapi bezanya.............
- rasa dikhianati
- punya org kedua
- perasaan yang semakin jauh
yang membuat aku mudah utk membenci
dan melupakan org yg langsung tiada hak utk terus- terusan menghukum aku dengan kesedihan.
tapi dalam situasi kau..
lain...
kau tahu dia masih sayangkan kau
kau tahu dia juga sukar utk melepaskan kau pergi
tapi dalam keterpakasaan kau dan dia terpaksa berbuat begitu...
kau dan dia berserah pada takdir
biar DIA yang menentukan..
kau dan dia hanya mampu berdoa
agar DIA yang lebih MAHA berkuasa
menentukan..
teruskan kehidupanmu..
berserah pada takdir..
aku pun mendoakan kebahagiaanmu, kawan.

*walaumacamana benci pun si hawa kepada si adam..
perasaan sayang itu pasti tetap ada..
andai dia jodohmu..
dia pasti akan datang kembali..
tapi andai dia bukan jodohmu..
mohon pada tuhann, tabahkan hati..
berilah seseorang yang lebih baik dari itu
sesuatu terjadi pasti ada hikmahnya.
be strong, young lady.
p/s - thanks ummi 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...