JellyPages.com

Wednesday 13 July 2011

ObjekTiF Tercapai.....^.^

Bila sda jadi org kaya baru mulalah tak ingat dunia lg......hihiiii...=p.. 
ari nie bru dpt peluang utk shopping dgn kwn2...( die dan ainun ).. ble tahanla duit abs tp yg penting puas hati... 
akhirnya dpt jgk aq beli sehelai bju kurung utk raya nnt ( terlalu awl bkn =p actually takut saiz habis ), emm beli sepasang bju Melayu utk si dia... ckupla mungkin ini yg kali terakhir.. ini janji saya pd si dia.. maaf kpd semua kwn2 cz saya tahu kmu xberapa nk setuju.. 
Tp biarlah ini pemberian terakhir buat si dia... walaupun ianya tidak secantik mana, tidak semahal mana tp sekurang2nya saya ikhlas.. dgn harapan bju melayu nie sampai dgn selamat kpd si dia...insyaALLAH....T.T.. emm dala xmO sedey2 lg... yg paling penting saya da beli Jam Tangan yg diidam2kan selama nie....ole..!!! RM400 utk jam tangan sda ckup memuaskan hati..biar mahal yg penting tahan lama... berbaloi2 keluaran terbaik dr ladang....ahaksssss......=D..... kalau dlu ditemani jam tangan org yg tersayang kali ini biarla hasil dr duit sendiri... cukup utk menutup dan melupakan kenangan lama... ='(.. 

nie dia "Royal Crown" .. akhirnya dpt memiliki.. nnt bila ada duit lbh nk beli rantai kaki plak =p


p/s : anda perlu berjimat cermat... jgn jadi spt saya ok guys...;p








0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...