JellyPages.com

Monday 4 July 2011

Persediaan B4 Cmping UB...~

fuh... dgr ja psl camping da stat malas... seyesly aku rasa bru ja kot aku abs camping sem lalu siap tecedera kaki tangan lg..uhuhuk.. =(... now kena g camping lg... 7-10 hbln 7.. da stat bz da..mna sibuk nk ganti kelas.. buat gajet.. persiapan utk persembahan.. kelas ganti suma... emm yg plg "syok" RPH .... *.*.. mcm nk muntah ada gak..huhu.. tp xpa.. memandangkan aku sbg sorg pelajar yg mendapat elaun beribu2 aku kena jalankan semua tggjwbku ( ceh trep innocent =p ) ahaksss..


teringat plak semalam jari terkena kapak tym nak potong buluh..huhu.. ='( sedey sgt weii.. luka ckit tp sakit.. syukur x putus jari... sakit luka tu xsesakit hati aku yg mmg da ckup disakiti... betul org ckp luka kat luar org ble nmpk dan ble ubat tp luka dihati siapa tahu.. aku mmg sgt2 bz untuk 2 minggu nie tp sdikit pun aku xpernah lupa apa yg terjadi sejak akhir2 nie... sgt complicated... ='( ujian.... c'mon pittik anda boleh hadapi.. so now aku kena fokus dgn aktiviti skrg, bz kn diri insyaALLAH aku dpt lupa walaupun cuma utk bbrp hari ..... amin..... doakan saya ya selamat pergi dan balik dr camping....=')..







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...