JellyPages.com

Thursday 22 September 2011

Menipu diri sendiri...!!!!!

yeah.. utk sekian kalinya aku menipu diri sendiri lagi.. walaupun hati tgh memberontak ingin menjelaskan sesuatu tetapi akal dengan pantas dan bijak menghalang aku untuk ikutkan hatiii....

bukan aku marah..bkn aku membenci..bukan juga aku mahu menghukum.. Tapi aku ingin buat kau sedar.. aku ingin kau faham... walaupun kata2 kejam keluar dari mulut aku sendiri tapi hati sapa tahu... lebih baik sakit sekarang daripada sakit yang berterusan walaupun ko tahu hakikat sebenarnya.... ko perlu sedar semuanya sudah terlambat.... kau cuma perlu tabah, hidup baik, ingat pesan dan jadilah org yg lebih baik...

saat kau menanti utk menaiki belon aku disini merintih mcm org yg tdk beriman..
bkn aku sengaja reject panggilan kau, cuma hati tdk cukup kuat.. dan aku bkn obses.. 
bkn aku mahu buat ko tdk tenang tp ini lah yg aku rasa 5 bulan yg dulu..
tdk perlu takut pasal rahsia semua msh terkawal.. 

cari aku bila tdk tenang sbb aku sentiasa ada utk buat ko tenang
jangan pernah bersumpah atau berjanji.. takut tdk tertunai lain pulak hukuman dr DIA
Jangan sesekali bersumpah utk tdk tenang sbb aku tdk janji utk hidup seperti yang kau mahu..

Smoga selamat... hiduplah baik2... smoga bahagia utk selamanya di dunia fantasi..


2 comments:

H3S said...

cik pitik..sehatkah awak?
lme tak dngr citer...

Aisyah Farisya said...

hey bro.... insyaALLAh sihat.. alhamdulillah masih hidup..hehe.. yeah lme xdgr citer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...