JellyPages.com

Wednesday 21 September 2011

Owh Perasaan....

kerja buat gila gaban sampai mati pun hasilnya gagal juga.
berkawan baik sampai sebantal pun sudahnya ditinggal juga.
menjaga hati keluarga sendiri pun akhirnya dimarah juga.
bercinta sampai rasa syurga pun akhirnya rasa neraka juga.
orang sekeliling sangat menguji iman dikala bulan ramadhan.
sangat menguji.
kadang-kadang aku rasa macam mangsa buli atau mangsa-dera-mental.
aku tahan saja walaupun aku sudah setengah gila.
aku harap semoga tidak ada yang perasan semenjak dua menjak ni aku suka bercakap dengan dinding.
sebenarnya aku tengah tahan perasaan.
daripada memecahkan kepala sendiri ke dinding.
bolehkah..
aku 
merajuk
dari 
dunia ini..
dan 
pergi
sebentar
ke 
dunia
fantasi?
bumi tak best.
aku tak suka.
tak suka.
tak suka.
tak suka.

4 comments:

afiqah ashiya said...

sabar pitik..bila perasaan mengemudi hati...musnah..
biar akal menrajai jiwa....insyaAllah..ada jalan..
kadang-kadang kita rasa teruk padahal ada yg lg teruk dr kita nasibnya..
kdang2 kita rasa kawan kita jahat...tp maybe kitaa x sedar yg kita pernah buat lg jahat dgan kawan kita....think positive dear,,,INNALLAHA MAANA..

Aisyah Farisya said...

insyaALLAH... aku cuma berimaginasi ja nie..uuhuhu... doakan aku tabah....ok..?

afiqah ashiya said...

insyaAllah....aku tau ko super woman..hehe...doakan aku jgak..:)

Anonymous said...

macam kenal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...