JellyPages.com

Wednesday 19 October 2011

da' LAST UB.....!!

Yeah hari yang menggembirakan aku!!!LAST UB... tdk kisahla plg champion ka, paling cun ka. tempat kedua ka... suma tu sda tdk ambik peduli..
Yg penting ini LAST UB!!

2 sem mengikuti kursus WAJ 3111 akhirnya inilah yg terakhir
setelah behempas pulas dgn unit PPIM yg di "bangga2" kan
walaupun Johan pada mulanya dan akhirnya jatuh tmpt kedua utk kawad dan pameran ckup membuatkan hati ini puas.. puas sbb tdk terikat dgn mana2 unit berunifprm lg...=


sentiasa setia disisi .. dimana campak aku pun dgn suma org aku ble kwn =')


saya SAYANG bdk MATHs =') luv you


Pen yg Cumil hasil drpd Che Fatma kesayangan 

Rasa syukur ttp ada..
byk yg aku bljr dr UB nie... menjadikan diri ini kreatif dan inovatif..hihihi..(kunun)
apapun tma kseh x thingga kpd rakan-rakan yg lain yg byk membantu dan slg bekerjasama=')
thanks sayang.........



opsss pic terbalik... xpa.. xsempat tukar..
Kawan yg sentiasa berikan kekuatan!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...