JellyPages.com

Tuesday 18 October 2011

Sadar

Malam yg sunyi dan dingin
saat aku bertemu dgn penciptaku
segala curahan kuluahkan

aku tahu kau tak dapat baca,
tapi aku harap suatu hari nanti aku boleh cakap dengan kau seperti ini bila kita bersua muka.
bila waktunya aku pun tidak tahu.
tapi jangan risau, aku tunggu kau sampai kapan pun kau datang.
mungkin bila kau cukup muhasabah diri sebelum tidur,
kekuatan dalam setiap saat kau terjaga,
dan hidayah setiap kali kau berdoa semoga diampun segala dosa-dosa silam.

Bkn aku xmaaf bkn aku membenci
aku mau kau sedar ttg hukum dan hakikat
ya mgkin aku sendiri tdk sdar
Tp aku terus mencuba utk menyedarkan

kau tau tp ko xmampu
Bkn tdk boleh tp kau takut
Aku diam sbb aku percaya
satu hari nnt kau akn sedar



* Tuhan kan ada...=') Jom solat bersama.........

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...