JellyPages.com

Saturday 15 October 2011

Stay Away!!

ko xkn faham dan xkan faham!!
sbb ko buta...buta yg xtau menilai sampai pintu hati kau tertutup
Jgn sesekali sampaikan salam atau pesan melalui org lain
ckp sendiri ngn aku kalau ko xpuas hati

Jgn sesekali tolong kalau tdk ikhlas..
Jgn berani ckp aku sombong kalau ko cuma mau ambil kesempatan
Jgn pena halang aku utk backing org yg aku syg..
Dan jgn pena jadikan aku "ARTIS"...

Seandainya kamu tdk tahu kebenaran jgn berani cakap apa
duduk diam2 kunci mulut anda dan senyap..
aku manusia punya hati dan perasaan..
ckup aku hormat kau dan kau pun hormat aku..!!

* Jgn pena canang nama org lain lagi.. bg peluang aku dan dia utk bahagia.. bila hati sda ckup "FedUP"..




# YA ALLAH ampunilah segala dosa2ku....isk3... kuatkan hati hambaMU ini... sabar...sabar...sabar....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...