JellyPages.com

Friday 21 October 2011

Panggilan Org Tersayang

ring...ring...ring... 
dikejutkan dgn panggilan yg tdk diketahui ownernya..
Mula2 terasa malas utk menjawab
Tp bila 3 4 kali col rasa bengang plak x jwb...

Mulanya terasa biasa.. "assalamualaikum.."
"waalaikumsalam... nie fitri aisyah...?"
Puas berfikir suara sapa...
Yeah, suara yg aku tdk pernah terfikir akn dgr utk waktu terdekat nie..

Terkedu dan kelu 
segala persoalan di tanya...
Bingung memikirkan jawapan...
Rasa berdebar-debar....

Aku merindukan suara nie
Layanan yg baik aku berikan..
sopan.. agar tdk menyakitkan hati beliau....

Terasa titisan panas mengalir di pipi..
aku tdk dpt menahan perasaan hiba yg teramat..
Aku cuba yg terbaik...
tdk kisahla sapa yg salah..
dimata org aku yg salah...
sekadar utk melindungi....

walauapun aku bersyukur..
eya aku bersyukur
Dpt mendengar suara seorang ayah 
setelah 13 tahun lamanya......... 



* segala perbicaraan kami dirahsiakan........... 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...