JellyPages.com

Wednesday 26 October 2011

Sayang Kalian..

Aku tdk tau dan pasti samaada kmu baca atau tdk..
3 tahun aku mengenali kamu...
Tdk pernah ada rasa jemu melayan karenah msg2...
Terasa hati, Tersilap bicara, terkasar bahasa jd lumrah dlm persahabatn...
Yg penting kasih sayang tu lbh dr benci dan mmg rasa benci xpena ada di hati...

Mungkin aku tlah byk kecewakan kamu...
Aku minta maaf sbb xdpt jd kwn yg sempurna...
Aku terlalu byk kelemahan..... Aku tdk kuat tanpa kamu...
Sering sgt aku mengadu spt kanak2 yg hilang gula2...
kamu plak xpena penat pujuk.. hehehe =')..
Walaupun berpisah aku xpena lupa kamu....
doa sentiasa mengiringi kmu suma..insyaALLAh..


Cik fana.. org petama yg aku tgur tym orentasi... sampaikan salam rindu ngn ocha jgk.. aku, kintut, mck tapir, c gundut ngn c ainon tgh tggu korang balik.. ble kuar sama2 lg.. kan..=').. rinduuu ngn kmu..

kpd Qis, fariha thnks kwn.. byk support aku..huhu.. sory slalu lepak dkt katil kmu dlu.. aku rinduuuu sgt ngn korang..cptla balik... ='(.. plzzz... pastikan jd wanita yg solehah dan gojes hehe..sampaikn slm dkt pijan, afif dgn mat.. hehe.. nnt ajak diorg g pulau lagi.. aku tau diorg da buat yg terbaik aku faham... =') tma ksih kwn



syangku umi dan jijah... sentiasa ada utk aku.. ko lbh fhm aku kn cik ummi =p.. siang mlm sggup ja teman aku.. aku tau ko fhm.. plzz control mrah anda.. nnt mkin gemok=p.. jijah tenkiu slalu ajak g surau.. ko mmg best...^.^



utk azi, ainon.dia, wina,fifie, al, kak isz. dan farah yg "menten" gojess ^.^...tma kasih byk2 jga aku dgn baik.... susah senang ku kamu selalu ada ... tma kasih kawan, ..... maaf utk semuanya..... aku syg anda suma...=') Yeah..haha















0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...